زمانــــــی که هدفــــی داری.....فقــط روی اون هدف متمرکــــزی...مهم نیست چی سد راهت بشه....فقـــط میتـــــازی...میـــری جلو....مهم نیست چی پیش میـــــاد....حتـــی از رویاپـــــردازیش دست نمیکشـــــــــــــــیخیلی خوبه هـــــا....فکرش لبخنـــد میشونه رو لبتخــــدا رو شکــــــر.....شکــــــ corazon...
حالت که خوب باشه....منتظـــر خوشی های زندگـــــی هستی....حالت که خوووووش باشه فقط زیبایی ها رو میبینــــــی.....حتی اگه رویاهات با واقعیت یکی نباشــــــه.......مهم رویاپردازی خودته که مسیرو روشن ببینـــــیوگــرنه دنیا زشتـــی هم داره............انتخـــــاب با خودته که کدومو روشن تر ببینــــــ corazon...